خدمات وبلاگ نويسان جوان یک انشا جالب در مورد بردباری (ارسال از : علی بروجرددیان)



نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت17:59---14 دی 1394
ینی محححححشششرهههه . واقعا من نمی فهمم چرا به این دانش آموز نمونه و ممتاز باید 18 بدن ؟ مسئووویلییین رسیدگی نمیکنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ستایش
ساعت21:49---10 آبان 1394
هنوز نخوندم

سیمین جیگر
ساعت20:52---27 اسفند 1390
وااااااااااااااااااای این انشارو باید به معلم ادبیات من نشون داد

امیر
ساعت20:08---16 اسفند 1390
سلام من از این انشا نتیجه می گیرم که باید در کارها صبر و پایداری داشته باشم با صبر و پایداری کارهای دشوار برای ما اسان می شود و اگر می خواهیم ........

امیر
ساعت20:48---12 اسفند 1390
سلام

ممنون که لینک کردی

لینکت کردم

ولی چرا یه خبری به من ندادی؟؟؟
پاسخ:شرمنده خواستم بگم ولی نتونستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ
  • خدمات وبلاگ نويسان جوان